Organisatie

Finalist ICSC Solal Marketing Awards

Altera Vastgoed is genomineerd voor de campagne #BeYourself in de categorie “Corporate Social Responsibility”. De campagne is samen met Urban Solutions ontwikkeld.

#BeYourself is een innovatieve on- en offline campagne voor winkelcentrum Sint Jorisplein in Amersfoort. Hierbij is gebruik gemaakt van een nieuwe benadering, die nog niet eerder is gebruikt in winkelvastgoed. De boodschap: be yourself! Beide doelgroepen (millennials en screenagers) zijn bereikt door middel van interactieve communicatie, events en influencer marketing door locale influencers. Tijdens de campagne werden zij ‘coaches’ genoemd, met een sterke focus op persoonlijke ontwikkeling. Met deze campagne heeft het Sint Jorisplein haar sociale meerwaarde aangetoond.

Erwin Wessels: Na het winnen van de NRW marketing award, zijn we verheugd dat ook de ICSC deze nieuwe benadering van marketing waardeert. Wij kijken uit naar de award uitreiking tijdens het Retail Innovation Forum van ICSC.

Delen:
Winkels

Oplaadpunten elektrische auto's in winkelcentra

Organisatie

Jaarverslag 2017 gepubliceerd

Organisatie

Van der Bijl: vernieuwen met focus op klanten